Les Bodegues

La Denominación d’Orixe Protexida Cangas y les sos Bodegues

La tradición enolóxica y vitivinícola de la contorna suroccidental d’Asturies remontar a la Edá Media, en redol al sieglu IX, col surdir de los primeros monesterios qu’aprovechen los suelos disponibles para’l cultivu de la vide n’una zona que tenía terrazgos al abelugu de mases montascoses, aparentes para la recepción de les abondoses radiaciones solares. La bonanza del clima de la contorna fixo que los viñeos d’altu monte van concentrar nesta parte d’Asturies, coincidiendo colos fondos valles de los ríos Navia y Narcea, y asina la cultura del vinu que tuvo como xuno de los – sos principales referentes el Monesteriu de Corias – llegó hasta los nuesos díes, adquiriendo nos últimos llustros esta tradición fuerza y marca vitivinícola nel panorama del vinu n’España. Los Vinos y les bodegues coles sos cates y visites, la Fiesta de la Vendimia declarada d’Interés Turísticu -, el Muséu del Vinu en Santiso, etc. son patrimoniu tanxible de la cultura del vinu n’Asturies.

Bodegues Antón Chicote

Antonio Álvarez ye fíu, nietu y bisnietu de viticultor. La tradición de curiar viñeos ye tan antigua na familia, que se desconoz el momentu d’orixe. Antonio curió los vieyos viñeos del so padre, dir anovando, foi adquiriendo nueves parceles y construyó una pequena bodega, n’una zona privilexada de Cangas llamada La Galiana. Antonio Álvarez empón los trabayos nos viñeos y na bodega y entiende ese proxecto nel que los sos vinos y la so vida son indixebrables. El so calter atentu, abiertu y entamador, fai qu’el so vinu sía bien conocíu y que les visites a la so bodega, non yá sían una visita turística, sinón tamién una ocasión para conocer la cultura y la tradición de la viticultura de Cangas.

985 810 934 / 637 867 569
La Galiana 88 Limés. Cangas del Narcea 33800 Asturias
bodegachicote@gmail.com
www.antonchicote.com

Bodegues Las Danzas

Carmen Martínez Rodríguez ye la muyer detrás de la Bodega Les Dances. Tres toa una vida como viticultora, el 2019 decide dar un pasu más y llánzase a ellaborar el so propiu vinu. Como resultancia llogra la primera añeda de La Media Vuelta, un vinu esclusivo y con sabores únicos. Años d’esfuerzu y dedicación a les nueses cepes, dan llugar a un gran vinu artesanal con unos sabores distintos y únicos. Cunten con 3,3 hectárees de viñeos nel monte de Cangas d’onde estrayen toes la varietales d’uva cola que faen los sos vinos, que la so recueya ye complicada por cuenta de la rimada de la tierra y la so difícil accesibilidá, teniendo que faer la recueya de forma manual.

663 083 548
Calle Las Mestas, 30. Cangas del Narcea 33817 Asturias
bodegalasdanzas@gmail.com
www.bodegalasdanzas.es

Bodegues Monasterio de Corias

Dempués d’un abandonu de munchos años, esta bodega recuperó la tradición benedictina de la ellaboración del vinu nos sos monesterios, de la mano del inxenieru agrónomu cangués Juan Manuel Redondo, y de Víctor Alvarez, tamién asturianu, nos llabores de promoción y comercialización. Nesta aventura de la recuperación del saber enolóxicu benedictín embarcáronse allá pel añu 2000 y hasta güei, ensin parar d’anovar y crear, recoyendo la uva nos viñeos de la zona y ellaborando los caldos nesta bodega monacal del Monesteriu de San Juan Bautista de Corias, magníficu edificiu de fundación benedictina que data del sieglu XI. Les instalaciones y modernu equipamientu, xuníos a les perfectes condiciones ambientales, dexen una cuidadosa y mimada ellaboración de los vinos.

985 810 493 / 670 659 579
Monasterio de Corias. Cangas del Narcea 33817 Asturias
bodega@monasteriodecorias.es
www.monasteriodecorias.es

Bodegues La Verdea

Naz ente los montes de Puenticiella, Cangas, nel añu 2019 pa recuperar una tradición familiar de los antepasaos. Cuenta con pequenos viñeos de cepes centenaries nes serrapatoses fasteres de los montes. Créese que dalgunes de les cepes fueron capaces de superar la filoxera qu’afaró prácticamente con tola vide nel añu 1889, siendo a partir d’esi añu cuando s’empezar a llantar de nuevu y a recuperar los viñeos. Les producciones d’estos cepados tan antiguos son bien llindaes, yá que nun producen más de 1kg por cepa de vide, d’ende la escelente calidá de los caldos de la zona.

678 067 857
Puenticiella, 33. Cangas del Narcea 33817 Asturias
bodega@bodegaslaverdea.com
www.bodegaslaverdea.com

Bodegues Vidas

Beatriz Pérez y Pepe Florez son un matrimoniu entamador que, tres unos años fora d’Asturies, decidieron tornar a la so tierra y poner en valor les sos conocencies – él ye químicu y ella físicu -, apostando por un proyectu vitivinícola, porque la cultura del vinu hanlo vivíu dende la infancia, cuidao que Beatriz ye de La Puela Ayande y Pepe de Cangas. Asina que en 2012 crearon la so bodega y manes a la obra: N’Abril de 2013 en Cangas presentaron los sos primeros vinos sol nome 7 ‘Vides’, sacando xuna primer añeda con 2.000 botelles de blancu, ellaboráu al 100% con uves albarín, y 5.000 de tintu, qu’inclúi variedaes de carrasquín, albarín negru, verdejo y mencía. Unos vinos qu’ellos mesmos definen como bien florales, arumosos y fáciles de beber, con variedaes autóctones.

626 754 225
Carrascal, 7. Cangas del Narcea 33800 Asturias
vidas@bodegasvidas.com
www.bodegasvidas.com

Bodegues Vitheras

Bodega alcontrada nel Principáu d’Asturies, concretamente en Cangas. Collaboramos dende fai 30 años a la recuperación de les variedaes autóctones de la zona baltes como: el Albarín blancu y Negru, Mencía, Moscatel de granu menudu o’l Verdejo Negru… La mio familia amás lleva cultivando estes tierres y ellaborando vieno dende l’añu 1556, fecha que tán datada los documentos históricos que narren tal fechu.Les variedaes qu’usamos son úniques nel mundu yá que tán afeches al nuesu terrén. Estes variedaes sumieron a principios del S.XX por cuenta de la minería y fueron recuperaes por una investigación realizada pol CSIC y liderada por una de les mayores espertes del mundu na vide y la xenética, Maria del Carmen Martinez que ye parte de la nuesa familia. Dende 2014, fecha na que se profesionalizó la bodega y llanzóse la primera añeda llogremos llograr 13 galardones internacionales nos concursos de mayor prestíu internacional, tanto pal nuesu vinu blanco como pal nuesu vinu rosado. Estos concursos tán alcontraos en Bélxica, Reinu Uníu, Hong Kong o Italia… y son los concursos de referencia a nivel mundial.

676 921 948
Pol. Ind. Tebongo, 12. Cangas del Narcea 33816 Asturias
info@vitheras.es
www.vitheras.es

Bodegues Señorío de Ibias

El promotor de la bodega Señoríu de Ibias, Adrián Fernández, cuenta con trés hectárees de viñéu propiu, nes que tien llantaes albarín blancu, carrasquín, verdejo negru y albarín tintu. Vinos con muncha personalidá, con enraigono y sobremanera, auténticos. Ellaboraos de manera artesanal, manual, yá que ye un trabayu que nun se puede mecanizar. El vinu qu’ellabora ye 100% uva autóctona de Ibias.

638 093 112
Plaza de Cecos, 2. Ibias 33810 Asturias
valcecos@gmail.com
facebook.com/senoriodeibias

Bodega Dominio de Ibias Clalalet

670 579 006
Cecos, 2. Ibias 33810 Asturias

Rexistru de Bodegues

Nel rexistru de bodegues podrán inscribise toes aquélles que tean asitiaes na zona d’ellaboración y pretendan dedicase a la vinificación d’uva mostu procedente de viñeos inscritos, almacenamientu, avieyamientu, embotellado y etiquetaos de vinos qu’opten a ser certificaos como DOP Cangas. Datos de contactu de bodegues a disposición del comenenciudu previa solicitú en:

Conseyu Regulador y Lexislación de "D.O.P. CANGAS"

El Conseyu Regulador de la denominación ye l’Organismu Oficial acreditáu pa certificar qu’un vinu califícquese como “Denominación d’Orixe Protexida Cangas”.

LA CONTRAETIQUETA

Pa llograr esta etiqueta los vinos deben de cumplir una serie de requisitos reflexaos nel Reglamentu de la Denominación.

Reglamentos del Vinu de "D.O.P. CANGAS"

Reconozse la denominación «Vieno calidable de Cangas» y apruébase el Reglamentu del vinu calidable de Cangas que tienen de cumplir los vinos ellaboraos en dicha contorna vitivinícola.